Akce
Co jsem si odnesla z PPC campu?

Co jsem si odnesla z PPC campu?

Tento víkend jsem strávila na Vysočině ve skvělé společnosti 32 lidí, kteří mají co říct k PPC (někdy i hodně vzdáleně). Jednou mi totiž jeden chytrý pán řekl: „Největší inspiraci najdeš spojením různých oborů“ a podle toho jsem i namíchala účastníky. Celou akci jsem připravovala už od listopadu (hodiny jsem prozřetelně radši nepočítala). A výsledek mě nadchl!

Sepsala jsem 3 věci, které jsem si z campu odnesla:

1) Vytvořili jsme unikátní prostředí

Nikdy mi nedošlo, že se v jiných oborech tolik lidi nesetkávají a nesdílí. Že vlastně neexistuje SEO camp nebo BI camp. Nejenže my mezi sebou sdílíme, ale navíc si opravdu pomáháme. Měla jsem obrovskou radost, jak spolehlivě všichni přistupovali k tvorbě prezentací i k vedení diskuzí.

Navíc nejsme uzavřená skupina. Přesně polovina účastníků byla na campu poprvé.

12509557_10153978372084548_5812265301492059144_n

2) Tipy přímo z přednášek

Dokonce i zveřejním něco málo z mých zápisků:

  • sledovat, jak dlouho trvá od registrace do platby
  • vydesignovat si aktivační funnel, posílat údaje do GA a podle toho dělat remkt
  • existuje i vyhledávání mimo Google v rámci customer journey
  • optimalizovat na konverzi – použití aplikace (ne stáhnutí)
  • kontrolovat close variants v Adwords a přidávat do Skliku
  • sledovat obrat na člověka
  • rozšířit checklist po spuštění na „zkontroluj po 3 dnech…“
  • v rámci zadání si vyžádej: Insights a brief
  • todo: napsat článek o výhodách struktury podle shod

3) Je třeba sdílet zodpovědně

Co mi dělá trochu těžkou hlavu je zodpovědnost, která sdílení informací doprovází. Když v nejlepší víře nasdílíš kravinu, tak můžeš negativně ovlivnit mnoho dalších lidí. Navíc se to děje většinou nevědomky. Špatně nebo nedostatečně se něco otestuje nebo vyhodnotí a je to doma. Na druhou stranu PPC se strašně rychle vyvíjí, takže se dá předpokládat, že co bylo best practice včera, nebude platit zítra. Pořád člověk vlastně tuší, že to nedělá 100% ideálně, pouze nejlíp možně při právě daných znalostech v oboru.

Máte nápady, co s tím?

A na závěr snad jen dodám: Stay tuned na další akci! :)

12507136_10153978371764548_967682295523597357_n

 

One Comment

  1. Jan

    6.9.2022 at 9:45

    No to mohla být výživná akce co se týká užitečných informací pro tvorbu marketingu. Je pravda že dost záleží na informacích a procesech které opravdu fungují i když se pořád mění a zdokonalují různé procesy a aplikace pro zdokonalení procesu. I když existuje spousta takových firem https://seo-boosters.com/ které se tím zabývají, tak osobní zkušenosti a praxe jsou k nezaplacení.

    Reply

Leave a Reply to Jan Cancel reply

Váš email nebude zveřejněn.Povinná pole jsou označena *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>