Akce
Co jste si mohli odnést z PPC campu?

Co jste si mohli odnést z PPC campu?

Tentokrát se nás sešlo 35 specialistů v nádherném prostředí Orlíku. Jako vždy nešlo jen o PPC odborníky, ale připojilo se k nám několik lidí z jiných oborů, díky kterým byl program ještě inspirativnější. Co jsem si odnesla?

1. Honza Zdarsa z Googlu sdílel tipy pro optimalizaci:

  • při vyhodnocování reklam vždy segmentujte! (zařízení a Google/search partners)
  • nikdy nepoužívejte automatické bidovací strategie na brand slova
  • tip pro jedničkáře, jak se dívat na výkon slov s pomocí Python Pandas

2. Daniel Papež z Vivantisu ukázal, jak ladí kampaně díky predikci konverzního poměru (prezo pdf):

  • Takto jim funguje bodový systém, který hodnotí jednotlivé stránky

ppc camp 1

3. Samo Ondrišák z UI42 o atribučních modelech a biddingu:

  • jak se staví v atribuci k brandovým návštěvám, newsletteru a FB refferalu
  • Max CPC = ((Max Cost Rate * (Revenue – Refunds)) * Attribution Rate)/Sum of Clicks

4. Verča Brindzová ze Sun Marketingu ukázala tríčky z GA (pdf prezentace):

5. Peťa Větrovská o segmentacích:

  • největší potenciál segmentace vidí u geo, remkt a zařízení, ale jen když to dává smysl!

6. Peťa Bureš od nás z ulab.rocks o tom, jak si jednodušit práci s Sklikem (Prezentace):

  • ukázal, jak udělat takovýto automatizovaný měsíční report

ppc camp 3

7. Kuba Kašparů z Lyntu o vizualizaci produktů v eshopu:

8. Petr Havlík nám představil Tableau a vyzkoušeli jsme si několik zajímavých pohledů na PPC data:

  • ještě prý sepíše článek o tom, jak na to. Nicméně jsme zvizualizovali, například kde bychom měli bidovat

9. Martin Brablec z Obsahové agentury nás nutil být kreativnější (pdf prezentace):

  • pokud chcete být kreativní, musíte se připravit a posbírat informace

ppc camp 4

Tak toto bylo 9 prezentací, které jsem mohla zveřejnit. Zbytek bohužel obsahovalo citlivá data. Takže jsou pouze pro účastníky campu.

Vždycky se snažím, aby se sestava ppc campu pokaždé trochu obměnila. Ale mám trochu pocit, že se mi to tentokrát nepovedlo. Měla jsem pocit, že z venku můžeme působit trochu uzavřeně a možná i se sklony k elitářství. Uf, JÁ JSEM PROTI! První camp jsme začínali přiznáním „co neumím“, všechny campy se vedou v naprosto otevřeném duchu a nikdo se nepasuje do role „vševěda“. Všichni tam jedem s tím, že se chceme učit od ostatních, ne poučovat. Takže se prosím příště nebojte, já vás tam chci!

2 Komentáře

  1. Erik Veselý

    30.6.2016 at 7:05

    Super díky moc :-) jenom soubor Samo Ondrišák z UI42 o atribučních modelech a biddingu: (Google Drive) je uzamčen nebo co :) nedostal jsem se k pročtení dalo by se s tím prosím něco dělat? Díky moc :)

    Reply

  2. Michal Stín

    4.7.2016 at 7:34

    Super koncept! Rád by som sa pridal nabudúce, budem rád ak ma oslovíš :-)

    Reply

Leave a Reply to Erik Veselý Cancel reply

Váš email nebude zveřejněn.Povinná pole jsou označena *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

About Markéta

Baví mě pracovat na věcech, které dávají smysl. Ráda objevuji a jsem hladová po nových informacích. Jsem nenapravitelný optimista a věřím, že: „where there is a will, there is a way“. A nespokojuji se s průměrem!