Novinky
Co se stalo v červnu

Co se stalo v červnu

Červen je za námi. Naše kampaně začíná ovlivňovat pěkné počasí, dovolené a fotbal, ale i v tomto období vychází články, které stojí za zmínku.

Pro mě se top článkem měsíce stal návod na využití Auction Insights na Rimmkaufman.com. Je to asi první článek, který jsem četla, kde autor popisuje praktické použití tohoto reportu. Ono je to hrozně sexy vědět, co dělá konkurence. Ale! Co s tím? Vypadávají vám z toho nějaké vyplývající akční kroky? V tomto článku radí následující 5 způsobů zacházení:

  • sledujte čtvrtletně počet konkurentů
  • sledujte čtvrtletně vývoj IS konkurence
  • srovnání IS napříč kampaněmi
  • použití „Overlap rate“ a „Position above rate“ pro zjištění zda ztracený IS představuje opravdu promarněnou příležitost

Větrovka navíc na svém blogu radí segmentovat report podle času/zařízení a tak zjistit další informace o tom, jak to konkurenti dělají. Popisuje také zajímavý přístup pro objevování kvality práce s klíčovými slovy.

Na Keywordsblogger.com popisovali jak rozšiřovat GDN kampaň, který se hodí uložit do záložek nebo do Evernote jako užitečný checklist, ke kterému se budete vracet. Mezi jejich tipy patří přepnutí na akcelerované zobrazování reklamy, přidání dalších KWs, použití všech možných formátů, zacílit na další území nebo jazyky nebo použít jiného cílení. A nakonec také radí použít retargeting nebo DCO.

Musím říct, že vrcholem měsíce bylo školení na OpenRefine. Navíc v ten samý den vyšel článek od Větrovky na stejné téma, kde popisuje, jak si zjednodušit práci s reportem vyhledávacích výrazů. Navíc ještě přidám popis použití Google spreadsheetu v kombinaci s GA.

V Adwords se v červnu také činili a spustili:

Sklik se tento měsíc vyznamenal a všem nám udělal velkou radost přidáním dvou užitečných metrik – skóre kvality a podíl zobrazení. V Bingu je konečně možnost autotaggingu pro GA. Samé dobré zprávy!

A pokud jste nestihli Performance & Branding Summit Googlu, můžete se podívat na záznamy z přednášek, mimochodem i té mojí.

Komentovat

Váš email nebude zveřejněn.Povinná pole jsou označena *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

About Markéta

Baví mě pracovat na věcech, které dávají smysl. Ráda objevuji a jsem hladová po nových informacích. Jsem nenapravitelný optimista a věřím, že: „where there is a will, there is a way“. A nespokojuji se s průměrem!