Na čem teď pracuji a proč byste o tom měli vědět?

Sešlo se mi teď několik zajímavých věcí, na kterých dělám a které jsem z různých důvodů chtěla sdílet. Hledám totiž 1 člověka, který doplní naši PPC expedici na Rejvíz a bude s námi 3 dny brainstormovat o tom, jak ty kampaně konečně dělat líp. A tím moje hledání nekončí (ale to až na konci článku).

Před několika týdny jsem se rozhodla zorganizovat Letní PPC camp, takový 3denní výlet za inspirací pro 30 ppcčkařů (10.-12.7.). Během pár dnů jsme zaplnili celý penzion, který jsme na Rejvíze vybrali. Jak to tam bude probíhat? Navzájem budeme sdílet naše znalosti, zkušenosti a základní postupy. Program poskládáme z 15 krátkých přednášek, 4 workshopů (o OpenRefine, pokročilé tipy jak používat Google Sheets, atd.) a hlavné z diskuzí nad problémy (jaké skripty používat, jak reportovat klientům, jak odhalovat rychle problémy v kampaních, …). Dokonce už můžu nasdílet seznam přednášek, které jsme odhlasovali:

1. Jak děláme reporting Adwords ve Webnode – Vojta Kurka
2. Proč všichni vyhodnocují efektivitu remarketingu špatně? – Honza Zdarsa
3. Jak vytvářet PPC kampaně na stovky produktů, aniž by byl dostupný XML feed nebo jakýkoliv export v Excelu – Marek Žácek
4. Brandové kampaně chytřeji – segmentace – Tom Hanáček
5. Jak se dělá PPC v DámeJídlo.cz – Jana Nádvorníková
6. Super speciální remarketingové seznamy – Klaudie Semelová
7. Reporting PPC – která KPI jsou pro klienta duležitá + jak mají reporty vypadat – Adam Jurák
8. Práce s brandem v display reklamě – Karel Pařízek
9. Social Media / Content Promotion Grey Hat PPC Hacking – Jindra Fáborský
10. Jak a proč dělám PPC infoplakáty (ukázka infoplakátu vztahu metrik) – Ondra Sláma
11. 100 chyb, které jsem udělala v kampaních – Peťa Větrovská
12. Srovnání Adwords a Facebooku – Lukáš Krejča
13. Jak využít insighty z remkt publik pro úpravu nabídek ve vyhledávání – Jana Bujalková
14. Video kampaně – jak je dělám pro nízkorozpoctové klienty – Dominik Neckař
15. Co všechno můžeme udělat, abychom dosáhli pozornost v SERPu (Limbic map; konkurence …) – Lukas Mehnert

Shodou okolností ale ještě hledáme jednoho člověka, který se k nám připojí. Jestli se chcete zúčastnit, načerpat inspiraci a hlavně nasdílet vaše zkušenosti s ostatními, tak mi dejte vědět! (vyberu někoho 30.6.)

O jaká témata máme na PPC campu největší zájem

O jaká témata máme na PPC campu největší zájem

Další projekt, kterému se intenzivně věnuju, je Exportní Akcelerátor, který jsme v Googlu v květnu spustili. Pro vybrané firmy jsme připravili 3měsíční program složený z 8 bloků. Tento projekt mě neuvěřitelně nabíjí, protože všechny firmy, které v akcelerátoru jsou, mají super drive a je vidět, jak je to posouvá. Program jsem sestavila tak, aby řešil většinu problémů, které technologické firmy typicky mívají při expanzi a když začínají s PPC kampaněmi (od nastavení cílů, přes měření, až po CRO). Navíc se tam sešlo i spousta zajímavých specialistů, kteří se podělili o znalosti (kluci z Avastu – Tomáš Janů a Michal Pařízek, Honza Tichý, Peťa Větrovská, Jakub Drahokoupil, Tom Hanáček, Ondra Sláma a samozřejmě i Honza Zdarsa). A proč o tom píšu? Protože všechny přednášky natáčíme na video a postupně publikujeme na webu digitalniexport.cz. Doporučuju se na některé z nich určitě podívat!

V posledních týdnech jsem ještě pracovala na článku o skriptech. Chtěla jsem vytvořit ucelený přehled možností, co se s nimi dá vymyslet. Dlouho jsem totiž hledala nějaký kurz, který by přesně toto obsáhl, žádný technický vhled, ale jednoduše ukázka toho, co jde a nejde a jak nad tvorbou nového skriptu přemýšlet. Protože jsem nic nenašla, tak jsem dala dohromady několik chytrých lidí a dohromady jsme o tom napsali článek na Tyinternety. Doufám, že vám poslouží.

A nakonec důležitá věc: hledám za sebe náhradu do Googlu, pomůžete mi někoho najít? Měl by to být člověk, který se dobře orientuje v Adwords a GA, navíc zbožňuje data a analýzy. Podívejte se na ofiko popis pozice a pokud znáte vhodného kandidáta, dejte mi prosím vědět. Díky!

6 Komentáře

  1. milan

    26.8.2015 at 17:09

    Lidi lidi, co je na teto praci tak zabavne, nechapu vas

    Reply

  2. Andre

    1.7.2015 at 21:11

    Copak? V Google se Ti práce nelíbí?

    Reply

  3. Karel Parizek

    28.6.2015 at 21:29

    hledám za sebe náhradu do Googlu, pomůžete mi někoho najít? … sice se říká, že každý je nahraditelný, ale nejsem si moc jistý, kolik takto aktivních a nabušených lidí jako ty v ČR běha … něco mi říká, že moc jich nebude. nicméně zájemci na takovou pozici určitě budou, přeji šťastnou ruku.

    Reply

    • Markéta

      Markéta

      29.6.2015 at 5:50

      Kajo, diky! A mas plusove body za precteni clanku az do konce :)

      Reply

  4. Honza Tinka

    24.6.2015 at 14:50

    Děsně mě mrzí, že kvůli dovči nemůžu na PPC kemp: pořádně si to užijte!

    Reply

  5. Olena

    24.6.2015 at 9:33

    So jealous… :D

    Reply

Leave a Reply to Karel Parizek Cancel reply

Váš email nebude zveřejněn.Povinná pole jsou označena *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>