Vítám vás všechny po dovolených a znovu svolávám PPC klikaře na grilování do Webnode. Zapište si do svých diářů datum 3.9. a pokud jste již měli nějaké plány, tak je zrušte. Tentokrát to bude na téma optimalizace konverzního poměru.
Na prezentacích jsme se domlouvali už při minulé PPC BBQ a slíbili mi účast kluci z Blueberry apps, kteří jsou mimo jiné zodpovědní za web mkt festivalu, a také borci z Avastu! Tentokrát se i my z Webnode podělíme a necháme vás nahlédnout pod pokličku.
Ještě hledám aspoň dva speakery! Jestli máš k tématu zajímavá data, case study, nebo tipy, napiš mi na marketa(a)webnode.com nebo na FB či Twitter. Pro ty, kteří se chtějí zúčastnit, to platí taky. Kapacita je omezená na 60 lidí. Prezentace budou v angličtině.
Doufám, že se i tentokrát sejdeme v hojném počtu!
Katka
24.8.2014 at 20:40
Vyzerá to ako zaujímavá akcia. Chcem sa opýtať či sa budú robiť aj nejaké video záznamy, ktoré budú potom voľne prístupné na internete ?
Markéta
31.8.2014 at 15:42
Ahoj Katko, zatím nechci slíbit. Minule nám moc nevyšel zvuk. Uvidíme, jak to dopadne tentokrát.