Včera se v Brně sešlo 40 B2B marketérů prakticky z celé republiky. Pořád říkám, že skvělých B2B firem je u nás hromada, ale o zkušenosti z marketingu se moc nedělí. A to jsme se rozhodli změnit!
Pod pokličku nás nechal nahlédnout Lukas Mehnert z Kentica, který se nejdříve zaměřil na customer journey mimo Google a ukázal, jak tam dělat „SEO“. Už jste slyšeli o Trustradius nebo G2Crowd? Podobná místa, kde by o vás mohli napsat, najdete třeba takto:
Nakonec ještě ukázal, jak u nich přemýšlí nad Lead Scoringem. Určitě stojí za to se podívat, jaká kritéria berou v úvahu.
Karel Pařízek z Blueberry apps radil, že s B2B klientem bychom se měli mnohem více bavit, ale nikdy nezapomenout, že nakonec jde o konverze. Zajímavé mi přišlo využívání vytvořeného obsahu při cílení a vytváření reklam v GDN.
Richard Kondáš z UI42 nám ukázal, jak se u B2B byznysu vypořádali s měřením offline konverzí a jak je nahrávají zpátky do GA. Výkon kampaní potom velmi rychle vyhodnocují podle nejen uzavřených dealů, ale i těch, které s největší pravděpodobností uzavřou.
Veronika Miňovská ze CDN77 hned na začátku poukázala na typický problém dat v GA většiny B2B firem: většina trafficu přichází z organicu nebo je to direct. A vůbec to není silným brandem! U nich to řeší spojováním návštěvníků podle IP:
Prezentace můžete stáhnout tady:
- Lukas Mehnert: Cusotmer Journey & Lead Scoring
- Karel Pařizek: B2B fail and rise again
- Richard Kondáš: Propojení online a offline marketingu
- Veronika Miňovská: B2B source analytics
Navíc jsme se rozhodli, že založíme skupinu pro B2B marketery na FB, kde budeme mezi sebou sdílet zajímavé zdroje a články. Takže stay tuned!
Jan
29.6.2022 at 9:26
Zdravím a nebyli by nějaké ty odkazy na ty sociální sítě kde můžu čerpat nějaké informace ohledně marketingu? Já jsem zatím na pomoc pro svoje podnikání požádal tuhle agenturu https://seoprofy.cz/ ale rád bych se školyl v tomhle oboru a vzdělával sám jelikož mě tohle téma docela baví, tak sháním nějaké informace co a jak jsem teprve nováček..