V březnu se teda moc zajímavých článků nevyrojilo, ale na druhou stranu bylo dost novinek. Check it out!
Pro inzerenty v US, kteří přemýšlí o tom, jak rozšířit své kampaně, stojí za přečtení článek od PPC hero. Radí, jak začít inzerovat na Yelpu, Yahoo Gemini a UpSnap.
- Yelp: vaše reklamy se můžou objevit ve výsledcích vyhledávání nebo na stránce konkurence, abyste mohli inzerovat, musíte mít business stránku na Yelpu, reklamy nemůžou vést přímo na vaši LP, cílíte na kategorie, ne klíčová slova
- Yahoo Gemini: nativní reklama, cílení podle kategorií
- UpSnap: cílení podle GPS na mobily
Spousta lidí si ze mě dělá srandu, že ještě pracuju s Excelem. Myslím, že je to nejmíň cool nástroj dneška Nicméně já na něj nedám dopustit a tento měsíc jsem se navíc naučila pár vychytávek:
Aquisio zveřejnilo první výsledky, jak ovlivnila změna v zobrazování reklam ve vyhledávání na Googlu. Nevím, jestli tomu článku můžeme 100% věřit, protože mi to trochu přijde jako promo na jejich bidovací nástroj. Nicméně uvádím aspoň pro zajímavost:
- Zobrazení a kliky se pod 4 pozicí výrazně poklesly
- CPC vzrostlo na pozicích pod top 4
- CPC pro reklamy na top pozicích vzrostlo o 10,5 %
- CTR pro top 4 reklamy vzrostlo o 4,5 %
Data vzali z 90 000 účtů s celkovými útratami kolem 90 miliónů dolarů za měsíc. Zní to supr, že? Ale znamená to, že průměrný spend byl 500 dolarů za měsíc, takže se s největší pravděpodobností jednalo z větší části o velmi malé kampaně.
PPC hero pořádalo Live Summit a zveřejnilo videa i slidy z přednášek. Jediná přednáška, která mě zaujala byla „Advanced Account Analysis & Optimizations“:
- radili, jak benchmarkovat aktuální výsledky s minulostí (WoW, MoM, QoQ a YoY) a segmentovat tyto pohledy:
- řešit Lin Rodnitzky ratio a sledovat, kolik utrácím na slovech, která nikdy nekonvertovala
- Sledovat, jak se vám daří ve srovnání s konkurencí:
Adwords:
- Nový Adwords Editor, který podporuje video kampaně, rozšíření o popisky a HTML5 reklamy
- Automatické nahrávání business dat přímo do Adwords
Shopping kampaně:
- od 16.května Google začne zamítat produkty v Shopping kampaních, které nemají GTIN
- další novinky: produkty se začínají zobrazovat i na stránkách partnerů, zavádí se nový rozbalovací formát a jiný algoritmus pro vyhledávací dotazy jako „best“ nebo „top“
- Přímo v Merchant centru si také můžete nastavit štítky na produkty (např: cena)
Sklik:
- 2 nové rozměry bannerů
- Vylepšení produktových kampaní: vylučující slova, vyhledávací dotazy
Bing:
Komentovat