Akce
První B2B lab: o co jste přišli?

První B2B lab: o co jste přišli?

Včera se v Brně sešlo 40 B2B marketérů prakticky z celé republiky. Pořád říkám, že skvělých B2B firem je u nás hromada, ale o zkušenosti z marketingu se moc nedělí. A to jsme se rozhodli změnit!

Pod pokličku nás nechal nahlédnout Lukas Mehnert z Kentica, který se nejdříve zaměřil na customer journey mimo Google a ukázal, jak tam dělat „SEO“. Už jste slyšeli o Trustradius nebo G2Crowd? Podobná místa, kde by o vás mohli napsat, najdete třeba takto:

B2B lab 1

Nakonec ještě ukázal, jak u nich přemýšlí nad Lead Scoringem. Určitě stojí za to se podívat, jaká kritéria berou v úvahu.

Karel Pařízek z Blueberry apps radil, že s B2B klientem bychom se měli mnohem více bavit, ale nikdy nezapomenout, že nakonec jde o konverze. Zajímavé mi přišlo využívání vytvořeného obsahu při cílení a vytváření reklam v GDN.

B2B lab 2

 Richard Kondáš z UI42 nám ukázal, jak se u B2B byznysu vypořádali s měřením offline konverzí a jak je nahrávají zpátky do GA. Výkon kampaní potom velmi rychle vyhodnocují podle nejen uzavřených dealů, ale i těch, které s největší pravděpodobností uzavřou.

B2B lab 5

Veronika Miňovská ze CDN77 hned na začátku poukázala na typický problém dat v GA většiny B2B firem: většina trafficu přichází z organicu nebo je to direct. A vůbec to není silným brandem! U nich to řeší spojováním návštěvníků podle IP:

B2B lab 4

Prezentace můžete stáhnout tady:

Navíc jsme se rozhodli, že založíme skupinu pro B2B marketery na FB, kde budeme mezi sebou sdílet zajímavé zdroje a články. Takže stay tuned! :)

Komentovat

Váš email nebude zveřejněn.Povinná pole jsou označena *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>