Díky všem, kteří přišli včera do Impact Hubu na PPC BBQ. Zvolili jsme téma GDN a bylo velmi zábavné sledovat, jak se názory na optimalizaci v obsahové síti liší. Bohužel jsme se nakonec nedohodli, jak je to teda s tím rozdělováním textových reklam a bannerů do zvláštních kampaní. Na čem se ale prezentující shodli, že bychom neměli bidovat na pozici, ale na impression share. Co jsem si z prezentací ještě odnesla?
Jana Bujalková vykopla prezentací o best practices v GDN. Doporučovala přidat všechny reklamní formáty a používat optimalizátor konverzí jen pokud máte aspoň 50 konverzí. Nakonec nasdílela doporučovanou strukturu účtu:
Karel Pařízek přivezl hned 3 case studies. V první jsme se dozvěděli, jak vyhodnocují GDN kampaně: „Did you try turning it off and on again?“. U jejich klienta to znamenalo smutné výsledky, místo sezónního růstu se dostavil propad:
V druhé případovce ukazoval, jak jim vzrostlo CTR při používání HTML5 bannerů. Vidím to jako obrovskou příležitost a inspiraci pro všechny, protože v sále nebyl ani jeden člověk, který by je používal. Na desktopu vzrostlo CTR o víc jak 1000%!
Nakonec ještě dal tip na cílení pro B2B firmy. Propojil Leady.cz s GA a podle nových segmentů rozdělil remarketingové seznamy:
Lukas Mehnert zakončil smrští tipů pro optimalizaci kampaní v obsahové síti, stihl 40 slidů za 20 minut! Radil, že nejlepší způsob, jak rozšířit cílení je zjištěním, kde máme zpětné odkazy my i konkurence, potom z reportu Referral traffic v GA a nebo na similarweb.com. Ani u GDN kampaní bychom neměli zapomínat na rozšíření a viditelné URL.
Prezentace můžete stáhnout tady:
Komentovat