Highlights ze včerejších nabitých přednášek o GDN

Díky všem, kteří přišli včera do Impact Hubu na PPC BBQ. Zvolili jsme téma GDN a bylo velmi zábavné sledovat, jak se názory na optimalizaci v obsahové síti liší. Bohužel jsme se nakonec nedohodli, jak je to teda s tím rozdělováním textových reklam a bannerů do zvláštních kampaní. Na čem se ale prezentující shodli, že bychom neměli bidovat na pozici, ale na impression share. Co jsem si z prezentací ještě odnesla?

Jana Bujalková vykopla prezentací o best practices v GDN. Doporučovala přidat všechny reklamní formáty a používat optimalizátor konverzí jen pokud máte aspoň 50 konverzí. Nakonec nasdílela doporučovanou strukturu účtu:

ppc bbq 1

 

Karel Pařízek přivezl hned 3 case studies. V první jsme se dozvěděli, jak vyhodnocují GDN kampaně: „Did you try turning it off and on again?“. U jejich klienta to znamenalo smutné výsledky, místo sezónního růstu se dostavil propad:

ppc bbq 2V druhé případovce ukazoval, jak jim vzrostlo CTR při používání HTML5 bannerů. Vidím to jako obrovskou příležitost a inspiraci pro všechny, protože v sále nebyl ani jeden člověk, který by je používal. Na desktopu vzrostlo CTR o víc jak 1000%!

Nakonec ještě dal tip na cílení pro B2B firmy. Propojil Leady.cz s GA a podle nových segmentů rozdělil remarketingové seznamy:

ppc bbq 4

 

Lukas Mehnert zakončil smrští tipů pro optimalizaci kampaní v obsahové síti, stihl 40 slidů za 20 minut! Radil, že nejlepší způsob, jak rozšířit cílení je zjištěním, kde máme zpětné odkazy my i konkurence, potom z reportu Referral traffic v GA a nebo na similarweb.com. Ani u GDN kampaní bychom neměli zapomínat na rozšíření a viditelné URL.

ppc bbq 5

Prezentace můžete stáhnout tady:

 

Komentovat

Váš email nebude zveřejněn.Povinná pole jsou označena *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>