Akce
Výroční setkání PPC specialistů na PPC Barbecue

Výroční setkání PPC specialistů na PPC Barbecue

Rok se s rokem sešel a můžeme oslavovat první narozeniny brněnské PPC Barbecue! Pojďme to oslavit ve velkém 29.4. a prodiskutovat, jak co nejlépe dělat kampaně v obsahové síti.

Display kampaně jsou takoví okopánci. Klienti je nechtějí, protože nemají tak dobrý výkon jako vyhledávání. Když už je někdo nasadí, tak je pak stejně neoptimalizuje. Všimli jste si kolik se toho namluví o ideální struktuře kampaní ve vyhledávání? O GDN ani slovíčko!

To chci samozřejmě změnit :) Jana Bujalková od nás z Googlu nasdílí best practices pro strukturu kampaně. A jestli to stihneme, tak jako přídavek přidáme s Honzou Zdarsou jeho „teorii expanze“. Jen prozradím, že ji ještě spolu ladíme a bylo by to úplně poprvé, co se bude veřejně diskutovat. Lukáš Mehnert povykládá, jak to dělají v Kenticu. Na prezentaci prý dělal od poslední grilovačky a má tam jeden opravdu vypečený tríček. Nakonec ještě přijede Karel Pařízek z Blueberry Apps nasdílet pár case studies z jejich kuchyně.

Už se těším, že se zase sejdeme v hojném počtu! Tentokrát jsem se nepředvedla moc, co se organizace týká, a nakonec jsme museli změnit místo. Takže tentokrát v Impact Hubu! Výhoda je, že je tam větší kapacita, takže všichni sdílejte! :)

Komentovat

Váš email nebude zveřejněn.Povinná pole jsou označena *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>