Novinky
Květnové novinky a zajímavé články

Květnové novinky a zajímavé články

Květen utekl jak voda a já jsem dala dohromady pár článků, které stojí za přečtení.

Na blogu Acquisio.com vyšel super článek o tom, jak nastavit pravidla pro bidování – The art of building a great bid rule. Ve článku jsou popsané čtyři základní složky pravidla:

  • rozsah: na jakých kampaních bude pravidlo spuštěno, různé cíle = různá pravidla
  • časové období: jak daleko do minulosti má jít a jaká data má analyzovat, je třeba brát v úvahu objem kliků a konverzí v kampaních, cyklus konverzí a sezónnost.
  • frekvence provedení: autor radí nastavit to stejně, jako časové období pro analýzu dat
  • samotné pravidlo.

Super podcast byl publikován na Webmaster Radiu v sekci PPC RockStars o testování reklam. Především doporučuje vytvořit různé reklamy pro desktop a mobil. Při tvorbě reklam je potřeba přemýšlet, proč a co člověk hledá na mobilu a co na počítači. Uvádí příklad call-to-action, které funguje lépe pro počítače a pro mobily: Contact us VS. Call us! A nakonec se baví o statistické významnosti a jak vyhodnocovat reklamy. Tvrdí, že při zvolení možnosti v nastavení zobrazování reklam „optimize for conversions“ Google vybral v 15% sledovaných skupin špatnou vítěznou reklamu (to znamená, že se v každé osmé skupině netrefil).

Dobré shrnutí GDN optimalizace vyšlo na PPC Hero. Opakují, že zobrazení ve všech mobilních aplikací se jednoduše zbavíme díky vyloučení “adsenseformobileapps.com”. Doporučují zvážit, zda vyloučit celý web, nebo jen jeho nerelevantní části. Přidávají tipy pro optimalizaci DCO (můj osobní tip pro snížení CPA: snižujte korunku po korunce, nesníží se konverze, jen cena).

Co nového upekli PPC systémy

V Adwords se pořádně činili! Spustili scripty na úrovni MCC, vylepšili propojení Adwords účtů s GA ve velkém, které navíc pomůže snáze odhalit nepropojené účty. A nakonec CTA u video reklamy se dočkalo změn. A co Google tady na českém písečku? Začal se připravovat Performance & Branding Summit, který proběhne už příští týden! Už se nemůžu dočkat :)

Blog i homepage Skliku dostali nový kabátek. Vyšla nová betaverze API – Cipísek a spustili reklamy na obrazky.cz.

V Bing nově můžeme analyzovat lépe data díky novému geografickému reportu. A nakonec v Yandexu se přiblížili kousek k Adwords a spustili fíčuru „close variants“.

Komentovat

Váš email nebude zveřejněn.Povinná pole jsou označena *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

About Markéta

Baví mě pracovat na věcech, které dávají smysl. Ráda objevuji a jsem hladová po nových informacích. Jsem nenapravitelný optimista a věřím, že: „where there is a will, there is a way“. A nespokojuji se s průměrem!