Optimalizace a tipy

Webinář: 3 nejčastější chyby při optimalizaci landing pages

Minulý týden jsem narazila na tento webinář od Unbounce. Velmi příjemně vás provede 3 nejčastějšími chybami, jaké prý dělá 98% marketérů. Sice neobjevili Ameriku, ale pěkně shrnuli základy do 30-ti minutového videa (plus 30 minut Q&A). Co se tedy dozvíte?

Toto jsou 3 nejčastější chyby, které video zmiňuje:

1) Nabízíme příliš mnoho možností – říká, že bychom měli snížit „attention ratio“ (=podíl interaktivních elementů (odkazů) na stránce ke konverzi), tím nám poroste konverzní poměr

2014_02_23_17_20_14_The_3_Landing_Page_Mistakes_That_98_of_Marketers_Are_Making_Webinar_Video_U

2) Nepropojujeme dostatečně reklamu se stránkou – radí, abychom naši stránku propojil s reklamou textem (titulek reklamy se shoduje s CTA landing page), designem (platí u display reklamy) a také příběhem (vysvětleno ve webináři :))

3) Nedesignujeme pro konverze – přidává tipy, jak by tedy měl vypadat CCD (conversion centered design), jak pracovat s elementy na vstupní stránce a jak pracovat s kontrastem

Otázka na vás: jak to probíhá, když spravujete kampaně pro klienta? Můžete si hrát s LPs? Nechávají vám volnou ruku? Nebo si musíte vystačit s tím, co už mají?

Komentovat

Váš email nebude zveřejněn.Povinná pole jsou označena *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>