Minulý týden jsem narazila na tento webinář od Unbounce. Velmi příjemně vás provede 3 nejčastějšími chybami, jaké prý dělá 98% marketérů. Sice neobjevili Ameriku, ale pěkně shrnuli základy do 30-ti minutového videa (plus 30 minut Q&A). Co se tedy dozvíte?
Toto jsou 3 nejčastější chyby, které video zmiňuje:
1) Nabízíme příliš mnoho možností – říká, že bychom měli snížit „attention ratio“ (=podíl interaktivních elementů (odkazů) na stránce ke konverzi), tím nám poroste konverzní poměr
2) Nepropojujeme dostatečně reklamu se stránkou – radí, abychom naši stránku propojil s reklamou textem (titulek reklamy se shoduje s CTA landing page), designem (platí u display reklamy) a také příběhem (vysvětleno ve webináři :))
3) Nedesignujeme pro konverze – přidává tipy, jak by tedy měl vypadat CCD (conversion centered design), jak pracovat s elementy na vstupní stránce a jak pracovat s kontrastem
Otázka na vás: jak to probíhá, když spravujete kampaně pro klienta? Můžete si hrát s LPs? Nechávají vám volnou ruku? Nebo si musíte vystačit s tím, co už mají?
Komentovat