Březnový souhrn novinek

Už je skoro půlka měsíce a já teprve pášu svůj pravidelný ppc digest. Ostuda! Nicméně minulý měsíc byl celkem nabitý novinkami, takže nemůžu vynechat :)

V PPC Hero sepsali tipy pro zobrazovanou URL v textových inzerátech. Jaká jsou jejich doporučení?

  • použít klíčové slovo >> www.webnode.com/free-website
  • vyzkoušet call to action >> www.hotel.com/book-now
  • používat pomlčky a velká písmena pro lepší čitelnost
  • vložit text ještě před doménu >> free-website.webnode.com

Po dlouhé době vyšlo něco kloudného na Wordstreamu. Pokusili se analyzovat, jak velký vliv má CTR na celkové skóre kvality. Zjistili, že čím vyšší CTR, tím menší dopad má na růst QS.

adwords-quality-score-vs-ctr-top-positionSearch Engine Watch minulý měsíc radilo, jak bychom měli přemýšlet nad rozpočty a zvyšováním výkonu kampaní.

budget-cvr-and-cpc

Ok, není to žádná věda :) Nicméně opakování matka moudrosti, pokud tedy chcete zvýšit počet konverzí, musíte něco udělat s rozpočtem nebo CPA:

1) Rozpočet: zvýšit rozpočet nebo ho alokovat do kampaní s nižší CPA

2) Snižování CPA:

  • Snížit CPC: zvýšit CTR a kvalitu nebo snížit bidy
  • Zvýšit konverzní poměr: vyloučit slova, publika a umístění se špatným výkonem; zkontrolovat výkon podle dimenzí a nebo optimalizovat LPs

K zamyšlení mi přišel i článek od CEO Hanapin Marketingu o tom, jak by pracoval a hodnotil PPC agenturu. Popisuje, co všechno by určil ještě před začátkem spolupráce. Například jak chtějí meziročně růst. Co se týká hodnocení, zmiňuje samozřejmě tvrdé metriky dosahování cílů. Ale zajímavé mi přišly měkké metriky:

  • How quickly are they getting back to us on general customer service issues, delivery of reports, meetings, etc.?
  • How much of the strategy are they driving and how much do we have to push or pull them?
  • When we give them direction are they doing those things? Are they doing them perfectly?

A co novinky?

Adwords:

Bing: sloučili cílení na zařízení a budou také spouštět upgraded URLs

Mimochodem Google vyhlásil boj za lepší mobilní stránky. Velmi záslužná činnost! Konečně to vypadá, že přijde éra „mobile first“ :)

Komentovat

Váš email nebude zveřejněn.Povinná pole jsou označena *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

About Markéta

Baví mě pracovat na věcech, které dávají smysl. Ráda objevuji a jsem hladová po nových informacích. Jsem nenapravitelný optimista a věřím, že: „where there is a will, there is a way“. A nespokojuji se s průměrem!