Novinky
Červencové novinky a můj výběr článků

Červencové novinky a můj výběr článků

Červenec a velká dovolená je za mnou. Tak nějak mám pocit, že se toho moc za tu dobu vlastně nestalo. Taky vám přijde, že máme v PPC okurkovou sezónu a nikdo nemá moc čas psát pořádné články? Pár zajímavých témat jsem přece jen objevila.

Na blogu Kissmetrics.com krásně vysvětlili, jak bychom měli přemýšlet nad kampaní a klíčovými slovy v ní.  Především doporučují projít si vyhledávací dotazy a pochopit záměr uživatele, co chtěl, jaký byl jeho cíl. Rozdělují záměry na tři fáze: povědomí, testování a prodej.

Na Unbounce blogu jsem našla zajímavý článek o tom jak pracovat s očekáváními uživatelů při tvorbě LP. Co radí? Podpořit pozitivní očekávání texty, s kterými člověk prostě musí souhlasit (např.: “You want to lose weight. Together, we can make it happen!”). Naše očekávání jsou formovaná tím, co jsme zažili v minulosti a co už známe. Proto nám doporučují se držet zažitých standardů, abychom pomohli zákazníkům se zorientovat na stránce nebo projít nákupním procesem. Nakonec radí, že pokud uživatele postavíme před neznámou situaci, kde se nebude cítit dobře, ale potom vše napravíme, tak bude ještě spokojenější. Jako příklad uvádí společnost, která v A/B testu „nutila“ jednu skupinu zákazníků shlédnout jejich promo video a potom jim až zobrazila tlačítko pro registraci. Registrace prý vzrostly o 144%.

Můj favorit minulého měsíce byl jednoznačně Script detekce anomálii na úrovni MCC. Tento skript pošle email, pokud se počet kliků, zobrazení nebo náklady odchýlí kdykoli během dne od očekávané úrovně vycházející z průměrných dat za několik posledních týdnů. Navíc Frederick Vallaeys dává užitečné tipy, jak zjednodušit správu nastavení různých úrovní pro různé účty.

Mám pocit, že nejvíc se činili Seznamáci, v Skliku nám spustili sitelinks a autotagging!

V Adwords poslední dobou dost šlapou do Shopping kampaní, minulý měsíc například přidali hodnocení produktů. Velkým tématem byly dynamické sitelinky. Vypadá to, že už se lidi z Googlu nemohli koukat na to, jak to děláme blbě (nebo vůbec), tak se rozhodli to udělat za nás. A navíc nám dají kliky zadarmo! Poslední novinkou je v GA možnost náhledu do display targeting reportu.

Komentovat

Váš email nebude zveřejněn.Povinná pole jsou označena *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>