Jak zacílit v Adwords na bohaté?

3Q Digital publikoval úžasný článek, ve kterém radí, jak zacílit v Adwords na různé příjmové skupiny (a to ve vyhledávání!!). Pro mě to byla novinka a musím říct, že tady se kluci z Googlu předvedli a poctivě tuto možnost schovali. Člověk se k tomu dostane přes geografické cílení v pokročilých možnostech!

V nastavení klikněte na přidat „Location“ a potom zvolte „Advanced search“.

2014_02_21_18_26_32_Campaign_Management

Už jsme skoro tam! Stačí vybrat „Location groups“ a zvolit, na koho chcete cílit.

2014_02_21_18_32_36_Campaign_Management

Ještě mě tak napadá, komu by se to mohlo hodit? Třeba pro eshopy s drahým oblečením/nábytkem/dekorace, kterým by toto cílení mohlo pomoci zvýšit konverzní poměr nebo průměrnou cenu objednávky. Kdo to otestuje? :)

4 Komentáře

  1. Tomáš

    24.2.2014 at 12:05

    Dobrý tip. Ono by se s tím dalo zacílit i na různé formy registrace apod. :)

    Reply

  2. Mirek Rendl

    17.3.2014 at 13:11

    Škoda že to zatím funguje jen na cílení v USA. Věřím, že v Evropě to je jen otázka času.

    Reply

  3. Jan Harsa

    15.5.2014 at 12:33

    Zdravím, nevíte někdo kdy se chystá tahle funkce i do ČR? V současné době funguje opravdu asi jen v USA. U nás to asi v dohlednu nebude, že?

    Reply

Komentovat

Váš email nebude zveřejněn.Povinná pole jsou označena *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

About Markéta

Baví mě pracovat na věcech, které dávají smysl. Ráda objevuji a jsem hladová po nových informacích. Jsem nenapravitelný optimista a věřím, že: „where there is a will, there is a way“. A nespokojuji se s průměrem!