3Q Digital publikoval úžasný článek, ve kterém radí, jak zacílit v Adwords na různé příjmové skupiny (a to ve vyhledávání!!). Pro mě to byla novinka a musím říct, že tady se kluci z Googlu předvedli a poctivě tuto možnost schovali. Člověk se k tomu dostane přes geografické cílení v pokročilých možnostech!
V nastavení klikněte na přidat „Location“ a potom zvolte „Advanced search“.
Už jsme skoro tam! Stačí vybrat „Location groups“ a zvolit, na koho chcete cílit.
Ještě mě tak napadá, komu by se to mohlo hodit? Třeba pro eshopy s drahým oblečením/nábytkem/dekorace, kterým by toto cílení mohlo pomoci zvýšit konverzní poměr nebo průměrnou cenu objednávky. Kdo to otestuje?
Jan Harsa
15.5.2014 at 12:33
Zdravím, nevíte někdo kdy se chystá tahle funkce i do ČR? V současné době funguje opravdu asi jen v USA. U nás to asi v dohlednu nebude, že?
Mirek Rendl
17.3.2014 at 13:11
Škoda že to zatím funguje jen na cílení v USA. Věřím, že v Evropě to je jen otázka času.
Novinky v Google Adwords - cílení na bohaté a nové nákupy | Tomáš Bzirský - Blog
24.2.2014 at 12:43
[…] http://markeeting.cz/zacilit-v-adwords-na-bohate/ […]
Tomáš
24.2.2014 at 12:05
Dobrý tip. Ono by se s tím dalo zacílit i na různé formy registrace apod.